مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد:
شبکه تبلیغی باید مروجان دین بر محور منطق و عقل باشد
اجتماعي
بزرگنمايي:
خبر یزد - مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد بر لزوم تقویت قدرت عقلانیت در جامعه تاکید کرد و گفت: در عصر حاضر شبکه تبلیغی باید مروج دین بر محور منطق و عقل در بین نوجوانان و جوانان باشند . حجت الاسلام «سیدمحمدشریف حسینی کوهستانی» در جمع اعضای جمعیت بانوان فرهیخته و فعال در عرصه فرهنگ دینی استان که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی گردهم آمده بودند اظهار کرد: در عصری زندگی میکنیم که از آن به عنوان عصر ارتباطات یاد میشود و دسترسی یه انواع اطلاعات در کمترین زمان ممکن است .
وی تنها مشکل موجود این عصر را سردرگمی در صحت و درستی اخبار دانست و افزود: در چنین شرایطی صاحبان خرد میتوانند با تفکر و تحقیق درست را از نادرست تشخیص دهند .
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم تقویت قدرت عقلانیت در جامعه تاکید کرد و گفت: در عصر حاضر شبکه تبلیغی باید مروجان دین بر محور منطق و عقل در بین نوجوانان و جوانان باشند .
حسینی کوهستانی در ادامه با بیان اینکه همه پیامبران هم به دنبال تقویت قدرت تفکر و تعقل در بین قوم خود بودهاند تاکید کرد: در شرایطی قرار داریم که باید از هر وسیله و روش معقول و مشروعی در جهت تبلیغ دین بهره ببریم .
این مسئول تصریح کرد: معارف دینی برای انسانها حیات بخش است فقط باید در انتخاب قالب و روش آن برای ارائه به نسل جدید دقت لازم صورت گیرد .
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان با بیان اینکه ما در آیین خود از نظر منبع با هیچ کمبودی مواجه نیستیم خاطرنشان کرد: هر چه بتوانیم آموزههای دینی را با عقل و منطق به نوجوانان و جوانان منتقل کنیم قطعاً در آن زمینه موفقتر خواهیم بود .
انتهای پیام
لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/91582/