خبر یزد
عذرخواهی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از مردم شریف یزد به خاطر رفتار ناشایست راننده اتوبوس با کارگر زحمتکش
یکشنبه 2 تیر 1398 - 9:32:42 AM
ایرنا
خبر یزد -
عذرخواهی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از مردم شریف یزد به خاطر رفتار ناشایست راننده اتوبوس با کارگر زحمتکش
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از مردم شریف یزد به خاطر رفتار ناشایست راننده اتوبوس با کارگر زحمتکش عذرخواهی کرد و از شهروندان خواست انتقادات و پیشنهادات رانندگان حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری را به شماره تلفن 1889 اطلاع دهند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد، محمد رضا شفیعی در اطلاعیه ای اظهار داشت: مراتب تاسف خود را در خصوص اتفاق غیر حرفه ای و نادرست راننده خاطی خط واحد در عدم ارایه صحیح وظیفه سازمانی و قانونی خود و یا به عبارتی دیگر ارائه خدمات حمل و نقل درون شهری به کارگر زحمتکش را ابراز می دارم و از مردم شریف یزد عذرخواهی می کنم.
وی خاطر نشان کرد: این اتفاق موجب رنجش خاطر همکاران و دیگر رانندگان خدوم، شریف و زحمتکش ناوگان اتوبوسرانی شهری که خود از قشر کارگر بوده و اکثریت پایبند به ضوابط و مقررات بوده، شده است.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد ادامه داد: خانواده بزرگ حمل و نقل عمومی شهر یزد اعم از مسئولین، کارشناسان، کارکنان اداری، ستادی و اجرایی الخصوص رانندگان خدوم و زحمتکش ناوگان حمل و نقل عمومی با آنچه در بضاعت دارند سعی و تلاش نموده تا با ارائه خدمات مطلوب رضایت مسافرین عزیز را جلب نمایند، لذا‌ از شهروندان گرامی انتظار میرود با استفاده از حمل و نقل عمومی در ترویج فرهنگ استفاده صحیح از حمل و نقل شهری ما را یاری نمایند.
شفیعی افزود: شهروندان می توانند هرگونه تخلف یا رفتار نادرست در حوزه ناوگان حمل و نقل شهری را از طریق سامانه 1889 اعلام کنند تا در کوتاهترین زمان, بررسی و پیگیری شود.
وی از شهروندان خواست برای اطلاع، نوع تخلف و شماره پلاک اتوبوس یا کد سه رقمی نوشته شده روی بدنه آن را اعلام کنند.
شهروندان و مسافرین محترم ناوگان عمومی شهر یزد اعم از اتوبوس، تاکسی شهری و بیسیم، مینی بوس، می تواند برای ارائه انتقادات، نظرات و پیشنهادات و همچنین شکایات و گزارش تخلفات و یا تقدیر و تشکر به شیوه ی، پیامک، پست الکترونیکی و یا شبکه های مجازی با سازمان در ارتباط باشید.


http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/90936/عذرخواهی-رئیس-سازمان-حمل-و-نقل-بار-و-مسافر-شهرداری-یزد-از-مردم-شریف-یزد-به-خاطر-رفتار-ناشایست-راننده-اتوبوس-با-کارگر-زحمتکش
بستن   چاپ