خبر یزد

آخرين مطالب

رئیس سازمان بازرسی شهرداری در برنامه تهران 20:

هیچ شرکتی در طرح ادغام مجموعه‌های شهرداری منحل نمی‌شود/ با ایجاد قرارگاه‌ها، مسئولان را دور هم جمع کردیم و با تقسیم وظایف کار را پیش بردیم شهرداری تهران

هیچ شرکتی در طرح ادغام مجموعه‌های شهرداری منحل نمی‌شود/ با ایجاد قرارگاه‌ها، مسئولان را دور هم جمع کردیم و با تقسیم وظایف کار را پیش بردیم
  بزرگنمايي:

خبر یزد - گودرزی درباره ادغام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: از دید تحولی در ساختار شهرداری تهران چند مجموعه با عملکرد موازی وجود دارد که تمامی آنها متولی سالم سازی هوا هستند؛ پیشنهاد ادغام مجموعه ها هنوز در حال بررسی و اگر موضوعی مطرح شده پیرامون همین بررسی است و پس از بررسی در شورای اداری مطرح می‌شود.

به گزارش شهر ، داوود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در گفت‌وگوی تلویزیونی با برنامه تهران 20 درباره ادغام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: از دید تحولی در ساختار شهرداری تهران چند مجموعه با عملکرد موازی وجود دارد که تمامی آنها متولی سالم سازی هوا هستند.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران افزود: مجموعه معاینه فنی، اداره محیط زیست و شرکت کنترل کیفیت هوا از جمله مجموعه های شهرداری تهران هستند که به دلیل پراکندگی حیطه خدمت پیشنهاد تجمیع ظرفیت ها مطرح شد تا به این روش یک متولی در این حوزه باشد که بتواند پاسخگوی مردم نیز باشد.
گودرزی تاکید کرد: پیشنهاد ادغام مجموعه ها هنوز در حال بررسی و اگر موضوعی مطرح شده پیرامون همین بررسی است و پس از بررسی در شورای اداری مطرح می شود.
وی با بیان این مطلب که اصل این ادغام خوب است، گفت: هیچ شرکتی در این طرح ادغام منحل نمی شود، اما در مقابل انتقادها به این طرح باید دید در سال های گذشته از این ساختار چه نتیجه گرفتیم؟ ما در شهرداری باید به شکل جدی تر به موضوعات بپردازیم و از شعار فاصله بگیریم.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران افزود: مدیریت یکپارچه شهری موضوعی است که سالانه پیرامون آن صحبت شده است و ما در این دوره مدیریت شهری با ایجاد قرارگاه ها در موضوعاتی مانند مسکن و آسیب اجتماعی مسئولان دستگاه ها را دور هم جمع کردیم و با تقسیم وظایف کار را پیش بردیم.
گودرزی با تاکید بر این موضوع که هر جا کاری زمین بماند شهرداری به آن ورود می کند، گفت: شهرهای متعددی در جهان هستند که کارهای شهری در آن به شکل یکپارچه انجام می شود و به عنوان مثال شهردار این شهرها مسئول آب، برق، آموزش و … است.
وی ادامه داد: در طول سال های گذشته با ایجاد شرکت های مختلف، توسعه در بخش های زیادی در شهرداری شکل گرفته است و ما موظف هستیم این ساختار درونی را به سمت چابک سازی سوق دهیم، زیرا اگر تجمیع صورت نگیرد انرژی ها از بین می رود و راه برای فرار از پاسخگویی نیز باز می شود.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران درباره تبدیل وضعیت رانندگان ایثارگر شهرداری افزود: قانون می‌گوید اگر فردی با شرکت های زیر مجموعه و نهادی قراردادی دارد، با استفاده از سابقه ایثارگری می تواند تبدیل وضعیت استخدامی داشته باشد و این طرح شامل حال او می شود.
گودرزی با بیان این مطلب که تعداد کارکنان خودرو سرویس 4 هزار نفر است، ادامه داد: قریب 3500 نفر از کارکنان ایثارگر در حال تبدیل وضعیت قراردادی هستند و پیرامون مشکل رانندگان خودرو سرویس نیز ساعت ها بحث شده است، زیرا این شرکت با فرد قرارداد ندارد و ماشین فرد تحت اجاره است و اگر قانون اجازه دهد برای تبدیل وضعیت آنها نیز اقدام خواهیم کرد.
وی با بیان این مطلب که تلاش ما این است با هماهنگی با شورای شهر به نفع دوستان قانون را تفسیر کنیم، گفت: باید به این موضوع نیز تاکید کنم که در حال حاضر برای تبدیل وضعیت قراردادی رانندگان خودرو سرویس قولی نمی توانیم بدهیم.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در تشریح آخرین وضعیت سامانه شفافیت افزود: سایت شفافیت از سال 97 راه اندازی شده است و طبق اسناد قانونی 77 مورد باید در آن بارگذاری شود که تا به امروز 35 مورد بارگذاری و از مابقی موارد باقیمانده نیز برای 5-6 مورد لایحه تنظیم شده اما مشکلی که وجود دارد امکان بارگذاری اطلاعات به دلیل نبود داده وجود ندارد.
در حال تکمیل…..

لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/244612/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

انگاپت: در ایران طرفداران زیادی دارم

تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد بر دکتر تامین اصفهان غلبه کرد

شرایط برای برگزاری مسابقات والیبال آسیا در یزد مساعد است+فیلم

نالد به حال زار من!

تنهاترین تولد در مریخ

اولین واکنش بهترین بازیکن والیبال دنیا به حضور در ایران

جشنواره ملی غذاهای سنتی نیر ظرفیت بین‌المللی شدن دارد

امیرحسین مدرس مجری فصل جدید «سرزمین شعر» شد

مشاهده پرتوزایی اورانیوم در آزمایشگاه

اروین انگاپت برای شهداب گرم کرد(عکس)

پخش اذان در میدان‌ها و چهارراه‌های اصلی یزد

یزد از استان‌های پیشرو در والیبال کشور است

ثبت نام 29 هزار یزدی در سامانه سپند

تو شفا می دهی

سیستم‌های نیروی محرکه ی بادبان خورشیدی

محمدی‌راد: فقط در حد اسم رقبا را می‌شناسیم

سرمربی شهداب: قضاوت تیم‌ها زود است/4 مدعی قهرمانی هستند

راه اندازی مهدکودک بیمارستان شهید رهنمون یزد

اندوه از کتاب زمستان اخوان ثالث

ساده ترین تصویر سازی کندی زمان

توسعه بیش از 26 هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان مهریز

صدا کن مرا!

ماموریت آپولو 14 به هنگام برخواستن از ماه

ادعای بزرگ: برای قهرمانی به ایران آمدیم!

ثبت نام نمایندگان ایران در مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا 2024 نهایی شد

ثبت نام نهایی تیم‌های حاضر در والیبال باشگاه‌های آسیا

بازگشت نیروگاه سیکل ترکیبی یزد به مدار تولید

معرفی کتاب لطفا بگو لطفا!

هشدار هواشناسی؛ رگبار و رعد و برق در 12 استان

قیمت دیش ماهواره استارلینک نصف شد!

نابغه‌ای که از غزه به مریخ رسید

آغاز واکسیناسیون رایگان تب برفکی دام در اشکذر

محکومیت بیش از 280 میلیونی قاچاقچی سیگار در بهاباد

ثبت نام نمایندگان ایران نهایی شد

امام جمعه یزد: مدارس در ترویج نماز پیشگام باشند+فیلم

برنامه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در یزد اعلام شد

جانی ز قدم رسیده تا لب

خوش است خلوت اگر یار، یار من باشد

حذف بیش از یک تن فیله مرغ به دلیل انجماد غیربهداشتی از چرخه توزیع

5 چاه کشاورزی در شهرستان تفت از لیست خاموشی خارج شدند

برنامه مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا

برطرف کردن مشکلات ورزشگاه کار آسانی نبود/ صندلی ها شماره گذاری شد

اعزام اولین گروه از ایثارگران البرزی به مشهد و قم

ارتقا همکاری‌های سپاه و بنیاد شهید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تقویت می‌کند

عیبی نداره اگه حالت خوش نیست!

2 چالش زیست محیطی بحران ساز برای اقتصاد ایران

رادار چین یک حباب پلاسما بر فراز اهرام جیزه کشف کرد

اخباری به شهر مورد علاقه برمی‌گردد

13 مصدوم در دعوای بعد از تصادف

آغاز جشن عاطفه‌ها در استان یزد