خبر یزد

آخرين مطالب

پیگیری مسائل درمان ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر منابع انسانی شرکت بیمه دی بنیاد شهید و امور ایثارگران

پیگیری مسائل درمان ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر منابع انسانی شرکت بیمه دی
  بزرگنمايي:

خبر یزد - مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در نشست با مدیر منابع انسانی‌شرکت بیمه دی مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی جامعه ایثارگری استان را پیگیری کرد.

به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدرت‌الله خرم‌روز در نشست با مسئولان بیمه دی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، گفت: کاروان‌ها و کسانی که برای شرکت در پیاده‌روی اربعین عازم شدند تصاویری از شهدا همراه خود داشتند که یاد و خاطره همه شهدا خصوصا شهدای خدمت، رئیس جمهور شهید و همراهان و شهید اسماعیل هنیه را گرامی می‌داریم که فرزندان ایران اسلامی انتقام خون میهمان عزیز ما را از رژیم کودک‌کش اسرائیل خواهند گرفت.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مسائل درمانی و بهداشتی جامعه و مشکلاتی که بعضاً جامعه با آن برخوردار است، افزود: جامعه ایثارگری خصوصا والدین شهدا و جانبازان جدا از این معضلات و مشکلات نیستنند که همه دچار کهولت سن شدند و در اکثر دیدارهایی که داشتیم آنها زمین‌گیر شده بودند.
وی بیان کرد: روز گذشته بعد از مراسم تشییع مادر یکی از شهدای والامقام به دیدار خانواده چند شهید رفتیم که اکثر والدین در بستر و زمین‌گیر بودند و توان اینکه بلند شوند را نداشتند لذا توجه به بحث درمان آنها در رویکرد جدید ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون بهداشت در اولویت قرار دارد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه و مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در چند سمیناری که برگزار شد مباحث بهداشتی و درمانی، اشتغال و مسکن جامعه ایثارگری مورد تاکید بود که خدمات‌دهی بیمه دی ادای دینی به جامعه ایثارگری است.
وی افزود: خوشبختانه اکثر قریب‌ به‌ اتفاق کسانی که در مجموعه بنیاد شهید، بیمه دی، بانک دی و سایر سازمان‌ها هستند وابسته به جامعه ایثارگری و مرتبط هستند لذا حضور میدانی شما نقطه قوتی است چرا که از نزدیک با مسائل و مشکلات آشنا می‌شوند و اگر نقصی وجود داشت نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.
حجت‌الاسلام خرم‌روز با اشاره به تلاش‌های کارکنان بیمه دی در استان گفت: از گذشته تا کنون با عشق و اراده و اخلاص پای کار هستید و دلی کار می‌کنید که این نوع کار کردن خود یک عبادات است چراکه خدا می‌فرماید که من جانشین شهید در بین خانواده‌اش هستم و حالا که این مأموریت را خدا به زحمت‌کشان در بنیاد شهید و بیمه دی محول کرده است قطعا کار با اخلاص و ارزشمند است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پرداخت هزینه درمان در گذشته کمبودها و نواقصاتی بود اما در حال حاضر کار در حال انجام است و فقط یکی دو ماه تأخیر است که تلاش شود همین موارد حذف و پرداختی‌ها به روز شود.
وی بیان کرد: لذا در بحث قرارداد در مراکز درمانی مخصوصاً مراکز بستری و برای والدین شهدا که زمین‌گیر هستند در استان و شهرستان نیازمند توجه هستیم.
خرم‌روز به پرداخت‌ها اشاره و اظهار کرد: گاهی در خصوص پرداخت‌ها برای خانواده‌ها ابهام وجود دارد که همه رقمی که در فاکتور ارائه می‌شود پرداخت نمی‌شود که این مورد سامان‌دهی شود.
این مسئول بیان کرد: در خصوص تخت های وی آی پی و اتاق بیمارستان برای جانبازان نیازمند مساعدت و همکاری هستیم.
وی با بیان اینکه هر چه استان تقویت شود رضایت مردم و جامعه ایثارگری را به همراه خواهد داشت، گفت: سهولت در پرداختها رونق این مجموعه را به دنبال دارد.
حجت‌الاسلام خرم‌روز با بیان اینکه در زمینه خدمات بالینی در منزل مشکلی وجود ندارد، گفت: نیازمند یکسری تجهیزات هستیم که اگر بیمه دی این تجهیزات را فراهم کند رضایت مردم حاصل می‌شود.
در ادامه مدیر منایع انسانی شرکت بیمه دی با بیان اینکه 100 درصد سهام شرکت بیمه دی متعلق به مجموعه بنیاد شهید و خانواده معظم شهدا و ایثارگران است، گفت: فلسفه تشکیل این شرکت هم در ابتدا همین بود که برای این قشر معزز خدمات بیمه‌ای ارائه شود.
گلرو بیان کرد: شرکت بیمه‌ دی یک شرکت عمومی و در همه حوزه ها فعالیت دارد و گروه‌های بزرگ دیگری را تحت پوشش داریم و این جزء نقاط قوت شرکت برای بحث تقویت توانگری و فرایندهای ارائه خدمات است.
وی عنوان کرد: با احتساب مجموع بیمه‌شدگان خانواده معظم شهدا و ایثارگران جمعیت تحت پوشش بیمه دی دو میلیون و 200 هزار نفر است که ایجاب می‌کند رویه‌ها و فرایندهای سنتی که در بیمه دی وجود دارد به‌روز و دگرگون شود.
گلرو عنوان کرد: تأخیری که در گذشته در پرداخت‌ها وجود داشت به معنای این نبود که افراد نمی‌خواستند کاری انجام دهند بلکه پرداخت منابع مرتبط با بیمه دی با تأخیر انجام می‌گرفت.
وی با بیان اینکه روش قبلی برای پرداخت‌ها اصلاح و به روز شده است، گفت: پرداخت‌ها یک ماه تا 45 روز است که تا زمانی که عملیاتی شود دو ماه به طول می‌انجامید که تا خرداد ماه به همه اسنادها رسیدگی کردیم و تلاش می‌کنیم مبنای رسیدگی و پرداخت اسناد 7 روزه شود که بیشترین سهم هزینه مربوط به بستری است. 
وی بیان کرد: حدود 10 هزار و 600 مرجع درمانی طرف قرارداد با بیمه دی در کل کشور است که هیچ شرکت بیمه‌ای این میزان گستردگی و پراکندگی که مراجع درمانی طرف قرارداد بیمه دی دارند را ندارند که یکی از قابلیت‌های شرکت بیمه دی است، حتی اخذ بیمه‌نامه به عنوان یک امتیاز محسوب می‌شود.
مدیر منابع انسانی شرکت بیمه دی افزود: اقدامات خوبی در سال جدید در ارتباط با قرارداد جدید و خانواده معظم شهدا و ایثارگران صورت گرفت که قراردادها باید سر به سر شود.
وی با بیان اینکه بزرگترین قرارداد بیمه‌ای مربوط به قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران است که ادای دین است، گفت: بیمه دی در سال جدید کارهای خوبی انجام داده که تمامی کسورات خسارت های زیر 2 میلیون تومان را کامل پرداخت می‌کنیم که کسوراتی وجود نخواهد داشت.
گلرو عنوان کرد: برای جانبازان 70 درصد و خاص هزینه ها را بدون کسورات پرداخت می‌کنیم که دستورالعمل‌ها و بودجه مشخص شده و در اختیار استان‌ها قرار خواهیم داد.
گلرو ادامه داد: در کلان شرکت نگاه شرکت بر تمرکززدایی است که در 9 استان به‌صورت آزمایشی کل اختیارات مدیران فنی را به مدیر استان واگذار کردیم که این طرح به صورت پایلوت به مدت 6 ماه انجام می‌شود.
مدیر منابع انسانی شرکت بیمه دی کشور با بیان اینکه مراکز درمانی طرف قرار داد شاخص مهمی برای پراکندگی جمعیت و بیمه شدگان است، گفت: پیامک میزان پرداخت هزینه برای جامعه ایثارگری و خانواده شهدا ارسال می‌شود.
پایان پیام/

لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/665553/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مقایسه ابعاد و اندازه زمین، زحل و مشتری

کشف ساختارهایی مرموز زیر سطح مریخ

خَمِ ابرویِ توام، هیچ گشایشی نشد

رونمایی از پوستر جایزه جهانی «شهر شعر» / «همای زرین» بر شانه کدام شاعر خواهد نشست؟

سنگ از این سرگذشت دلتنگ است

زندگی مخفی جهان قبل از بیگ بنگ

کشف 10 میلیارد تومان خاک مس قاچاق در یزد

آیا در سال تحصیلی جدید با کمبود معلم در استان یزد مواجه هستیم؟

گلایه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در تفت

کمبود پایگاه اورژانس در شهر یزد

شعری زیبا از محمد علی بهمنی

چهارشنبه منتظر ماه‌گرفتگی باشید

راه‌اندازی نخستین کلینیک حقوقی فرهنگیان کشور در یزد + فیلم

افزایش تعداد کارت‌های سوخت آزاد در جایگاه‌های یزد

راه‌اندازی نخستین کلینیک حقوقی فرهنگیان کشور در یزد

بزرگترین دشمن ما چیست؟

فرسودگی ناوگان آمبولانس مهم‌ترین چالش اورژانس یزد

بیست و سه هزار یزدی حامی دانش‌آموزان نیازمند

یزد، شهری برخاسته از معماری اصیل ایرانی -اسلامی

لزوم گسترش روحیه ایثار و شهادت طلبی در جوامع اسلامی

فسخ 8 قرارداد راکد در شهرک‌های صنعتی استان یزد

اجرای 14 برنامه شاخص توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام طی هفته دفاع مقدس

عشق شادی است

با این دستگاه می‌توانید دست دیگران را از فاصله دور بگیرید

شارژ باتری گوشی‌های هوشمند با نور خورشید

توقیف خودروی حامل سوخت قاچاق در اردکان

رقابت آرایشگران مرد در استان یزد

عملیات اجرایی لوله اصلی فاضلاب در خیابان شهید مطهری یزد پس از هفت ماه به پایان رسید

شادترین مربی ایران با جشن اولین برد (عکس)

شاعران از شعر نیمایی در بیان شخصیت حضرت علی اکبر(ع) بهره بگیرند

«پلمپ» در انتظار واحدهای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در بافق

ساعت شروع مدارس برای آغاز سال تحصیلی شناور شد

طرح های ویژه پلیس،بخشش جرایم و ترخیص در کیش

شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران برگزار شد

جهان لانه‌ی او نیست

معنی اصطلاح به سیم آخر زدن

توضیح ساده ابعاد ریز نظریه ریسمان

توزیع 200 بسته معیشتی در بین نیازمندان یزدی

پلمپ در انتظار واحدهای بکارگیری اتباع غیرمجاز در بافق یزد

170 هزار زائر بیت الله الحرام از 16 ایستگاه پروازی به سرزمین وحی اعزام می شوند

نشر علوم و معارف اهل بیت، اساسی‌ترین نیاز نسل جوان کشور

حکایت زیبا از مولوی که نتیجه ده رمان برتر جهان در آن قرار دارد

چرا می‌گویند یک پارچه آقا است؟

مردی که علم نوین چشم پزشکی را مدیون او هستیم

مدار زمین در تسخیر ماهواره‌های ایلان ماسک

ندای تفرقه، صدای دشمن است

داستان جالب دمار از روزگارت در می‌آورم

عرضه نسل جدید رادیاتورهای نانویی به بازار چین

موشک چندبار مصرف چینی به ارتفاع 10 کیلومتری رفت و برگشت

مسابقه انتقام ربات از تیمو بول