پاسخگویی به حدود 7میلیون تماس در سال 1403 توسط مرکز تماس 118 منطقه یزد
اجتماعي
بزرگنمايي:
خبر یزد - به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مدیر مخابرات منطقه یزد با اعلام این خبر اظهار داشت: این مرکز در سال 1403 با مدیریت بهینه منابع و اجرای برنامههای توسعه ای، به 6,899,688 تماس از استانهایی همچون اصفهان، مرکزی، سمنان، کرمانشاه، مازندران، ایلام، گیلان، همدان، هرمزگان و قزوین پاسخ داده است.
محمدرضا زارع گفت: میانگین زمان پاسخگویی به تماسها به 25 ثانیه کاهش یافته که این دستاوردها با وجود فعالیت 55 اپراتور در سال 1403 محقق شده است.
وی افزود : در بخش کیفی نیز شاخصهایی مانند «آمادگی برای مکالمه» با امتیاز 95 از 100، «اعلام شماره صحیح» با امتیاز 90 از 100 و «انجام تعهدات» با امتیاز 87 از 100، نشاندهنده ارتقای قابل توجه خدمات این مرکز است.
مدیر مخابرات منطقه یزد با اشاره به برنامههای آینده گفت: هدف ما برای سال 1404 افزایش ظرفیت پاسخگویی، کاهش بیشتر زمان انتظار مشتریان و بهرهگیری از فناوریهای نوین مانند هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت خدمات است.
وی همچنین از اجرای طرحهای آموزشی و انگیزشی برای اپراتورها خبر داد و افزود: با کوچینگ مستمر و تحلیل دادههای تماس، نقاط ضعف را شناسایی و راهکارهای عملیاتی برای رفع آنها اجرا خواهیم کرد.
-
دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۴ - ۱۴:۴۶:۲۲
-
۴ بازديد
-

-
خبر یزد
لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/711272/