خبر یزد
رسیدگی به 92 درصد تماس‌های 137 شهرداری یزد
دوشنبه 9 مهر 1403 - 10:26:52
خبر یزد - به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد حسین شفیعیه اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال 21 هزار و 204 تماس از سوی شهروندان یزدی در سامانه 137 به ثبت رسیده است که تقریباً به 19 هزار و 500 مورد معادل 92 درصد تماس‌ها رسیدگی شده و دیگر تماس‌ها نیز در حال رسیدگی است.
وی ادامه داد: از مجموع تماس‌ها بیش از هفت هزار و 500 تماس در حوزه خدمات شهری، بیش از پنج هزار و 100 تماس مربوط به حوزه عمرانی و دفع آب‌های سطحی، بیش از چهار هزار و 900 تماس در رابطه با ساخت و سازهای غیرمجاز، بیش از دو هزار تماس در خصوص فضای سبز شهری، نزدیک به 700 تماس مربوط به زیباسازی و مبلمان شهری و 500 تماس مربوط به ترافیک شهری بوده است و مابقی نیز مربوط به دیگر درخواست‌های خدمات شهری بوده است.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد افزود: از مجموع تماس‌های ثبت شده در سامانه 137 در شش ماهه ابتدایی سال جاری، بیش‌ترین تماس‌ها با پنج هزار و 287 مورد مربوط به منطقه یک شهرداری یزد بوده است و بعد از آن منطقه دو شهرداری یزد با چهار هزار و 724 مورد بیش‌ترین تماس به ثبت رسیده در این سامانه را به خود اختصاص داده است، منطقه سه با چهار هزار و 38 تماس، منطقه چهار با سه هزار و 490 تماس و منطقه بافت تاریخی با سه هزار و 665 تماس در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.
وی گفت: در شش ماه اول سال جاری از دو هزار و 967 شهروند خشنودسنجی صورت گرفته است که میانگین امتیاز در خشنودسنجی 3.41 از پنج امتیاز معادل 62.84 درصد رضایت‌مندی بوده است، این خشنودسنجی طی تماس تلفنی عوامل برج مراقبت با شهروندان به صورت تصادفی در حوزه‌های مختلف انجام گرفته است.
شفیعیه یادآور شد: درخواست‌های سامانه 137 به درخواست‌های عمومی و عادی مانند جمع‌آوری زباله که پس از ثبت‌، به مناطق و سازمان‌ها ارجاع داده می‌شوند، درخواست‌های دارای فوریت مانند فرونشست خط ساز که ضمن ثبت در سامانه و ارجاع، از طریق شبکه بیسیم اعلام و در دستور کار عوامل شهرداری قرار می‌گیرد، درخواست‌های موارد بحرانی مانند رفع آبگرفتگی در زمان سیل که علاوه بر اقدامات ذکر شده، از طریق شبکه بحران از ظرفیت سایر ادارات استان برای رفع موضوع اقدام می‌گردد و درخواست‌هایی که براساس ضوابط فعلی شهرداری یا الزامات مقام قضایی نیاز به حضور شهروند و ثبت درخواست کتبی دارد، تقسیم می‌شوند.​​​​​​​

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/674154/رسیدگی-به-92-درصد-تماس‌های-137-شهرداری-یزد
بستن   چاپ