خبر یزد
ثبت و پیگیری بیش از 156 هزار تماس تلفنی در آبفای استان یزد
دوشنبه 7 آبان 1403 - 17:17:45
خبر یزد - ثبت و پیگیری بیش از 156 هزار تماس تلفنی در آبفای استان یزد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از ثبت و پیگیری بیش از 156 هزار تماس تلفنی در سامانه 122 آب و فاضلاب استان در شش ماهه نخست امسال خبر داد. 

خبر یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلال علمدار با قدردانی از تلاش‌های مستمر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان CRM آبفا در راستای تحقق اهداف سازمان و افزایش رضایت مشتریان، گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از 156 هزار تماس تلفنی در مرکز CRM آب و فاضلاب استان از سوی کارشناسان پاسخگویی این مرکز ثبت و پیگیری شده است.
وی خدمات خویش خدمت را بیشترین تماس ثبت شده با شماره 122 عنوان کرد و افزود: تعداد 33 هزار و 655 تماس با مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان گرفته شده که منجر به پاسخگویی و راهنمایی مشترکین شده است که افزایش چهار درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از ثبت و پیگیری بیش از 25 هزار حادثه در شبکه آب و فاضلاب استان خبر داد و تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال با اعزام اکیپ‌های امدادی بیش از 25 هزار پرونده حادثه در شبکه آب و فاضلاب استان ثبت، پیگیری و رفع اتفاق شد.
علمدار با بیان اینکه دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان یزد جزو شرکت‌های پیشرو در استقرار CRM در میان شرکت‌های آب و فاضلاب کشور می‌باشد، اظهار داشت: مشترکین آب و فاضلاب استان می‌توانند به صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته و روز‌های تعطیل، تمامی خدمات فروش و پس از فروش، ثبت حوادث و امداد رسانی، ثبت و پیگیری شکایات و تماس‌های راهنمایی و پاسخگویی مشتریان را از درگاه تلفنی 122 و مرکز CRM دریافت کنند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/677942/ثبت-و-پیگیری-بیش-از-156-هزار-تماس-تلفنی-در-آبفای-استان-یزد
بستن   چاپ