ایثارگران شایسته بهترین خدمات هستند/ خدمت با صداقت باشد نه منیت
بنیاد شهید و امور ایثارگران
بزرگنمايي:
خبر یزد - مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: ایثارگران شایسته بهترین خدمت هستند و رفتار کارکنان بنیاد در ارائه خدمت، ارزش ایثارگران را بالا میبرد، خدمتی که با منیت همراه باشد خدمت نیست، آن خدمتی ارزشمند است که صادقانه باشد.
به گزارش ایثار ، مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در نمازخانه این اداره کل برگزار شد. مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقارن آن با طلیعه دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به تاسی از رفتار و سیره ائمه معصومین (ع) و تاثیر آن در زندگی و محیط کار، گفت: توجه و پرداختن به موضوعات دینی و اسلامی در تمامی شئونات زندگانی یک ضرورت است.
سعید کهن سال با اشاره به عقاید دینی ما به نظام هستی، آفرینش و نظام تکوینی، افزود: آنچه برای به ثمر نشستن احکام نورانی و الهی مهم است نگاه ما به رهبران دینی باشد، هر آنچه در احکام اسلامی و در فعالیت های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی در زندگی خود داریم و اقتدار دینی داشته است منبعث از منویات ولی فقیه زمان" مقام معظم رهبری امام خامنه ای" است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: خدماتی که به جامعه ایثارگری داده می شود همانند حقوق شهروندی است و نگاه تبعیض آمیز داشتن به این قشر معزز پذیرفتنی نیست، جامعه ایثارگری ما در دوران سخت پا به عرصه جهاد گذاشتند و جان و جوارح خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند.
کهن سال تصریح کرد: شهدا و ایثارگران در کارشان اخلاص داشتند و به موضوعات سخاوتمندانه نگاه می کردند، با وجود اینکه از تمام وجود شان گذشتند و از خود شان ایثارگری و جانفشانی نشان دادند ولی هیج منتی به جامعه نداشتند، این اخلاقیات و سیره شهدایی باید در جامعه اشاعه پیدا کند و به یک فرهنگ ماندگار تبدیل شود.
وی تواضع و تکریم در مقابل عزت و عظمت خانواده های معزز شهدا و ایثارگران را یک تکلیف عنوان کرد و افزود: نگاه ما گره گشایی از مشکلات جامعه معزز ایثارگری و ایجاد رضایتمندی میان جامعه هدف، اثر گذاری در کار و تسریع در فرایند ارائه خدمات است.
کهن سال، تکلیف گرایی در مقابل تعهد و مسؤلیت پذیری را از اهداف مهم در جهت دسترسی آسان جامعه ایثارگری به خدمت عنوان کرد و یادآورشد: استفاده از فرصتها و ظرفیتها را برای خود یک غنیمت مهم بشماریم، گروه های ایثارگری را جهت پیشبرد کار و حل مشکلات ایثارگران همراه خود بدانیم.
وی با بیان اینکه ایثارگران شایسته بهترین خدمت هستند و رفتار کارکنان بنیاد در ارائه خدمت، ارزش ایثارگران را بالا می برد و دانش و آگاهی ایجاد می کند، اظهار کرد: با منیت به ایثارگران پاسخ ندهیم، خدمتی که با منیت همراه باشد خدمت نیست، آن خدمتی ارزشمند است که صادقانه باشد. سلوک شهدایی در رفتارمان بهینه کنیم و با خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان مودبانه برخورد کنیم.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران همچنین بر خود مراقبتی، مداومت و پیگیری در کار، امام شناسی، بصیرت، دشمن شناسی، ولایتمداری، مدیریت در کار، احترام متقابل، موضوعات اداری، پیگیری تفاهم نامه " اشتغال، مسکن، مصوبات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و... تاکید کرد.
انتهای پیام/
-
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹:۴۱
-
۵۸ بازديد
-

-
خبر یزد
لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/697358/